اس ام اس سالگرد ازدواج سری دوم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس سالگرد ازدواج سری دوم
نوشته شده در پنج شنبه 31 مرداد 1392
بازدید : 1574
نویسنده : Mohammad
باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم ، امشب اما همه جملات فرار کرده اند ، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم

.
.
.
سالگرد ازدواجون مبارک .
.

.

.

 .

 .

عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیر زندگی است
هر چیز خوبی در دنیا فقط یکیست . ۱  شاخه گل به مناسبت اولین سالگرد
ازدواجمان تقدیمت میکنم ٫ بهترین انتخاب زندگی ام را فراموش نمیکنم …
.

.

.

.

.

با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد …
تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرتنش ایمان دارم پس برایم بمان و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم سالگرد ازدواجمان را به تو تبریک میگویم …

.

.

.

.

.

.

مهربان ترینم وقتی تو با منی ٬ سرود و شادی با من است
در ضمیرم نقش تو را بر قلبم حکاکی کردم و هر لحظه دلم به یاد تو میتپد
در قلب من آفتاب تابان باش .  سالروز ازدواجمان را عاشقانه تبریک میگویم …
.

.

.

.

خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم / در دام دل شکسته زنجیر شویم
ای عشق همیشه از خدا میخواهم / کنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم
همسر عزیزم سالروز عهد و پیمان جاویدانمان مبارک …
.

.

.

.

عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت .
سالگرد ازدواجمون مبارک …
.

.

.

.

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر …
سالگرد ازدواجمون مبارک …
 

 .

.

.

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت
سالگرد ازدواجمون مبارک …



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس سالگرد ازدواج , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس سالگردازدواج ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: